Door op de hoogte te blijven van trends, via de markt en innovatieve merken, blijft het aanbod scherp en up-to-date. Altijd met de klant als uitgangspunt. De wensen, eisen en problemen worden vertaald naar nieuwe producten en aanpassingen. Maatwerk draagt hier ook aan bij. Persoonlijke behoeften krijgen vorm in het totaalaanbod van kennismaking, aankoop en nazorg. De service stopt niet na het afrekenen, maar is standaard en langdurig. Precies zoals het hoort.
“Online en offline research naar het beste product die aansluit op je persoonlijke wensen. Zelf of samen oriënteren richting de juiste raamdecoratie voor binnen of buiten. Alles is mogelijk.”
Jij bepaalt
Of je nu al exact weet wat je wilt of nog geen idee hebt, de begeleiding van experts is in alle gevallen wenselijk. Er komen veel stappen kijken bij het kiezen van raamdecoratie; functiebepaling, inmeten, kleurkeuze, materiaal, besturingssysteem en accessoires. Thuis, op de zaak of in de winkel wordt alles netjes uitgelegd en (vervolg)afspraken gemaakt. Het start met een wens en eindigt met de ideale invulling en resultaat.
Een beter milieu
Duurzaamheid en bewustwording rondom het milieu en natuur is een enorme trend waar IN- ‘N OUTDOOR Bestosol Tilburg graag op inspeelt. Veel producten zijn voorzien van het FSC-keurmerk, welke garandeert dat het hout volledig uit verantwoord beheerde bossen komt. Daarbij vragen klanten naar producten die energie besparen en een reductie van stookkosten kunnen bewerkstelligen. Ook daar hebben de experts een antwoord op, zowel voor woningen als kantoren.
Montage als service
Na de aankoop komt het moment van montage. Vakkundige monteurs installeren de raamdecoratie op het moment dat het jou uitkomt. Terwijl jij een bakje koffie drinkt, gaan de monteurs aan het werk. Ze zijn op de hoogte van het project en het voortraject. Binnen no-time is de buiten- of binnen zonwering of raamdecoratie opgehangen met kwalitatieve systemen die jarenlang meegaan.